SUNBURN




Hye all my dear and lovely readers,

ouhmegeiii. Ya Allah. Dah tak tau nak cakap apa. HAHA. tapi aku tak kira, nak jugak cakap la weyh. hehe. Sukan ouh sukan. my favourite tuh ! terbaik laa ! sukan + larian satu Malaysia + Tarian satu Malaysia. hah ! hebat tak ? hebat kan ? kan ? kan ? HAHA.

dah nama pun sukan kan, hurm pepaham sendiri ler. panas+belengas. HAHA. *ketawa dah mcm org gila.

paling best semua pelajar wajib buat tarian 1 malaysia. WAJIB yee. WAJIB. nak elak ? HAHA. harapan la weyh.. latihan mcm biasa la, dr pkul 7.30 smpai la pkul 10.30. ==' hebat tak ? hebat tak ? HAHA. gelaaaaaa. grrr.

mentari jingga memang menyinari seperti cahaya emas berkilauan. sehinggan .... sunburn. BURN BURN kulit ku. ==' dush dush. merah wokk. fuhh, rasa macam lebih baik hitam berbelak dr merah beb ! perg, merah mcm tak nak nmpk blusher gileee. ishh. sabar jehh laa.

Padan muka dila, bukan nak pkai sunblock. ! HAHA. sy steady jehh. tak mcm wan, nak sunblock la ape la. kite org yg perempuan. cool habis. tapi dalam hati. membara bara jeh panasnya. xD

DANCE DANCE DANCE.
tgk jeh la nnt jd mcm mne yeek ? Sabtu ajeh lagi. skit jeh lagi. kejap jeh lagi. ==' dah tak tahan dah. muka naik merah . grrr. please, jgn merah lagi. ok ? looolooolooo.



IMY
DILA LATIFF

No comments:

Post a Comment

> Blablaling here <